Kathrine G. Aamoth og Helge Dalen er svært fornøyd med å ha Norge4s mest fornøyde kunder

JBF har Norges mest fornøyde kunder

Forsikringsselskapet JBF ligger nok en gang på topp i Barcode Rating-listen over Norges mest fornøyde kunder.

Publisert Sist oppdatert

NORGE: Med en tilfredshetsscore på 87,5 topper JBF Barcode-listen foran Vinmonopolet og Flytoget.

– Det er fantastisk at vi har Norges mest fornøyde kunder, uavhengig av bransje. Vårt mål er å alltid være verdifullt til stede for våre kunder. Vi er utrolig takknemlig for at undersøkelsen bekrefter at leverer på dette, sier Helge Dalen, konsernsjef i JBF.

Han får støtte fra Kathrine G. Aamoth, som leder forsikringsvirksomheten i JBF.

– En tilfredshetsscore på 87,5 og en lojalitetsscore på 95,7 er eksepsjonelt gode resultater. Vi er veldig glade for at våre kunder anerkjenner arbeidet våre ansatte gjør hver dag, og at kundene verdsetter personlig service og relevante og konkurransedyktige produkter, sier Aamoth.

Om kåringen

Barcode Rating-listen er en parallellmåling til Norsk kundebarometer (NKB), og tilbys bedrifter som ikke er store nok til å komme på den offisielle NKB-listen.

Målingen er identisk med NKB, både når det gjelder metode, spørsmål og tidspunkt for gjennomføring. Slik sett er resultatene direkte sammenlignbare med NKB-tallene.

Powered by Labrador CMS