Gapahuk brant ned
I Solbergelva natt til tirsdag.
SOLBERGELVA: Nødetatene rykket natt til tirsdag ut til melding om brann i en gapahuk.
Fremme på stedet kunne politiet konstatere at den var fullstendig overtent før brannvesenet fikk slukket den.
- Ingen personer var på stedet. Politiet har opprettet sak for å bringe klarhet i brannårsak. På dette tidspunkt er det ikke mistanke om at brannen er påsatt, uttaler operasjonssentralen.