Gapahuk brant ned

I Solbergelva natt til tirsdag.

Publisert Sist oppdatert

SOLBERGELVA: Nødetatene rykket natt til tirsdag ut til melding om brann i en gapahuk.

Fremme på stedet kunne politiet konstatere at den var fullstendig overtent før brannvesenet fikk slukket den.

- Ingen personer var på stedet. Politiet har opprettet sak for å bringe klarhet i brannårsak. På dette tidspunkt er det ikke mistanke om at brannen er påsatt, uttaler operasjonssentralen.

Powered by Labrador CMS