Stjal tre sixpack med øl - tatt av politiet på bussen

Publisert Sist oppdatert

ÅSSIDEN: Politiet rykket tirsdag formiddag ut til Coop Extra på Åssiden etter melding om en person som hadde stjålet tre sixpack med øl på stedet.

- Personen løp ut av butikken og satt seg på en buss mot Rosenkrantzgata, opplyser politiet.

Noe senere hadde politiet fått kontroll på både tyven og tyvgodset, som er tilbakelevert butikken.

Den øltørste tyven er anmeldt for saken og bortvist fra stedet i 48 timer.

Powered by Labrador CMS