Savnet mann funnet død etter sykkeltur
Mann i 50-åra funnet død i Konnerudmarka natt til søndag.
KONNERUD: Et SAR-Queen redningshelikopter fra luftforsvaret innledet ved 00.20-tiden natt til søndag et søk i Konnerud-marka i området mellom Andersrud, Stordammen og Steglevannet. Det bekrefter Hovedredningssentralen overfor DRM24.
- Det dreier seg om en person som ikke har kommet tilbake fra tur, får DRM24 opplyst.
Det var da også bakkemannskaper på vei ut for å delta i søket etter det som skal være en mann i 50-åra, som ikke har kommet hjem fra sykkeltur rundt Sagdammen.
Noe senere melder politiet at vedkommende er funnet død og at pårørende er varslet.
- Det er ukjent dødsårsak. Mannen er funnet død i området han syklet. Nå jobbes det med å få fraktet personen ut av området. Pårørende blir ivaretatt av helse, opplyser operasjonssentralen.